hanya kepada ALLAH, tiada Tuhan selain dia :)

marilah kita hidup hari ini tanpa kesedihan, tanpa keresahan, tanpa kemarahan, tanpa kedengkian dan tanpa kebencian .







Sunday, August 21, 2011

aku rindu sayang kamu !



one fine day .
kami berempat AKU . MYZ . CHEPAH . ADIB telah
ke KOLEJ MATRIKULASI KEDAH . tengs a lot kpd dua merpati sejoli . chepah n adib kerana sudi bwk aku jm kengkawan yg amat kurindu .
:) happy tak terkata .
mereka yg divisit pn merasakan bda yg sme .

ini ade la kawan yg kutemui ;


peeeewwwwiiittttt ; NUR QUTREEN NADA
haaa ~ ini kwn jgk ; MR SHARAFI DEEN
ini orang manyak PEMALU laaa . hikhik

kawan ily la :)
kuyen . myz . aku [tinad] . naka . deebo

p/s ; suka gmbr ni kami senyum sama kan . kan ?? :]


okay. our journey cntinue to loqstaq (alor star ) ^^
pi main bowling :)
give A clap to the winner ; ADIB MUBIN and SYARIFAH as supporter ;)

p/s : at least KALAH BERMARUAH ; tinad and MYZATUL as supporter . HAHA

THE END .

1 comment:

  1. memeg besh lah kan ? MERPATI DUA SEJOLI . kahkahkah ! aaaa ?? weyh ! follow aku !!

    ReplyDelete