hanya kepada ALLAH, tiada Tuhan selain dia :)

marilah kita hidup hari ini tanpa kesedihan, tanpa keresahan, tanpa kemarahan, tanpa kedengkian dan tanpa kebencian .







Saturday, April 14, 2012

moga kau tahu =P

hallu . aceyh , ape pulak kali ni kan .
tjuk pun dh tkleh blah kan :P
well , saje bnyi mcm sastera gile je . bajet sungguh aku ni
nk jd kn cte , ak ni mmg tk sdar dri nk exam ,
sempat lg nk blogging ,
alaa , tk slah kot rsenye , hobi :)
ak nk hlg kn ngntuk ni bru lps bce BIOLOGI , alasan konon#
haha , whateva


ak nk ckp psl M mlm ni ,
sape pulak dh tu , ala dia ni la jgk N tu
tp ak dah tukar nickname jd M ,
dia kate M lg comel , awww
ala kawan baik aku larr
awww~
dia ni a goodboy i guess :)
mmg good pun , sempoi .
kiteworg dh lme kwn tw ,
tbe td txt aku , igt kn sape laa , buat2 terkezut#
tk bukan terkjut sebab ape , ayt dia tu ,
dh la salam tk bg main serbu je
tolong kuatkn ak , ak nk ngis
haaa , tula ayt M td,
bnyik sdih tk sangga ,
aku dah biase dah ,
aku pun tnpa kedekutnye call .
haha , kawan pnye psl an ,
borak2 ,
ok mslh biase dia laa ,
RAHSIA LAA
nk cte smpai situ je boleh.
huihuihui.
ak pun bg la nsiht setakat aku mmpukn ,
aceyy , poyo je an .
dia bkn sng nk share ngn ak ,
dsr kne pkse bru citer ,
tknk bg risau la konon ,
what are friend for kn ,
dh lme knal kn ,
geram btul .
M klau jodoh tk kemana kan .
kau kenalaa sabar ok ;)
M ni kalau bab mintak nsihat cri aku ,
aku tk ksah ,
M si ustaz brutal .

p/s : M yg penting be loyal ok , jgn cepat melatah :P



awww~ ok spot it , ahh , stop it sasul plak#
byk merepek pasal M kan .
MMMMMMMM


No comments:

Post a Comment