hanya kepada ALLAH, tiada Tuhan selain dia :)

marilah kita hidup hari ini tanpa kesedihan, tanpa keresahan, tanpa kemarahan, tanpa kedengkian dan tanpa kebencian .







Sunday, November 10, 2013

MasyaAllah

Pertahankan nad prinsip hidup kau nad . Apa yang kau cita2kan apa yang kau angan2kan . InsyaAllah akan sampai masanya nati kau merasa. Orang tak tahu orang tak rasa . Orang boleh kata macam2 tapi semua tu hak dorang . Jadi jangan rasa terbeban . Waktu aku sesat Dia kembalikan aku ke jalan lurus balik . Aku alfa jygak . Aku sesat balik . Dia tetap tolong aku . Kadang aku ni manusia tak reti nak sedar . Buat dosa terus menerus . Ya Allah butanya aku pada masa tu . Bila aku rasa gelap masyaAllah tetiba ada sinar datang . Tu pun kadang2 aku buta jugak . Betapanya Ya Allah kasih sayang-Mu yang tak putus2 tu . Terima kasih ya Allah .

No comments:

Post a Comment