hanya kepada ALLAH, tiada Tuhan selain dia :)

marilah kita hidup hari ini tanpa kesedihan, tanpa keresahan, tanpa kemarahan, tanpa kedengkian dan tanpa kebencian .







Sunday, September 25, 2011

something new :)

eyp '

aku semalam nk p arau ja .

tbe2 ade org ajk p pdg besaq .

kacchingg .

rezeki kgn dtolak

:D

aku pn ikut la .

kami p bertiga . aku , myz n KALIDA --> trip leader ktorg .

hehehe . otw p pdg bsq tu kan mcm best sgt .

bese la frst tyme la ktekn .

spnjg perjalanan aku tak tidoq.

tgok kiri .tgok kanan

.OMG cantek sgt scenery .

bukit bukau , sawah padi . it just like dream :)

ececey. tp serious aku tak pnah la tgok . bkn

mksud aku kecentikan natural tu .

perghh .

*mte aku kelipkelip . sambil mulut terbukak sikit :o

cantek sgt ciptaan ALLAH kan . aku rse bersyukur sgt .

mase kt chuping (tmpt byk tebu untuk buat gula manis tu ) lg laaa :0

ala2 kt cameron dah . punye la luas .

saujana mate memandang .


seterusnye ,

kini lalu kt dpn signboard HATYAI .

hahaha . tudiaa2 . aku dh nmpk dh nk dkt dh tu nk smpai .

mse kt trafic light kt sini .

aku mcm jkun sket tgok kenderaan pelik2 . :)

cthnye : motosikal yg ade bkul kt dpn tu , haha cmey .


sesampai di padang besar .

aku agak kelam kabut coz tade atm .

duit dlm dompet ade 30 je .

melepaas la nk g shopping :@

but its ok lah . nk wat cne kn da dpt smpai pn kire ok dahh .

haahaha . tp geram la . murah2 kot brg2 kt sne .

ok la .

aku p bli keychain je la untuk kwn2 aku . nmpk la sket p pdg bsq .

:))



the end

No comments:

Post a Comment